Centrum Mmorpg
Wszystko o twoich ulubionych MMOPRG'ach
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Centrum Mmorpg Strona Główna
->
Arena PVP
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Regulamin Forum
----------------
Regulamin
Kosz
News
Guild Wars
----------------
Handel w GW
Ogólnie o GW
Arena PVP
MU Online
----------------
Handel w MU na Globalu
Ogólnie o MU Online
Publikacja Serwerów
World of Warcraft
----------------
Ogólnie o WoW
Publikacja serwerów
Arena PVP
Tibia
----------------
Handel w Tibii
Ogólnie o Tibii
Inne gry MMORPG
----------------
Pomysły do nowych działow
Recenzje
Problemy Oraz Pytania
----------------
Problemy oraz pytania odnośnie forum
Problemy oraz pytania odnośnie gier
Problemy oraz pytania odnośnie serwera
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
wojtek
Wysłany: Nie 13:16, 12 Lut 2006
Temat postu:
no i tu sie mylisz bo r/w ma frenzy;] a monkow lepiej nie zmieniac bo wtedy stajesz w kupie i leczysz heal area
bat
Wysłany: Sob 16:57, 11 Lut 2006
Temat postu:
nie lepiej zamiast takich monkow 1 boon prot, 1 bonder i 1 healer z seedem? Zamiast wardera mozna dac N/E z orderami i wardami, r/w nie sa zbyt dobrym rozwiazaniem, lepiej 2 r/me i 2 r/w.
wojtek
Wysłany: Wto 23:54, 07 Lut 2006
Temat postu: Quick Shot
4 R/W - Quick Shoterzy
1 E/x - Warder
2 Mo/Me - Healerzy
1 Mo/Me - Protector
----------------------------
4x Quick Shoter R/W
Atrybuty:
15 Markmanship (11+1+3)
9 Wilderness Survival (8+1)
13 Expertise (12+1)
Skille:
1. Quick Shot [Elite]
2. Distracting Shot
3. Savage Shot
4. Kindle Arrows
5. Troll Unguent
6. Frenzy
7. Uniki (Whirlind Defense, Lighting Reflexes, Dryder's Defenses)
8. Rez Signet
Jeden Quick Shoter musi mieć Pin Down zamiast Savage Shot a drugi Favorable Winds. Pin Down żeby okulawić uciekający cel albo na mapie z przejmowaniem relictu okulawić wrogiego runnera. Favorable Winds daje kopa naszym strzałom więc tego ducha trzeba gdzieś z boku ustawić. Shoter z duchem musi w miare zmieniania pozycji tworzyć nowego ducha, a ten z Pin Downem niech uważa na długi recharge. Ważne jest żeby był dobry call i podążanie za nim. Wtedy cel nie będzie wstanie praktycznie nic zrobić jak go ostrzeliwuje 4 rangerów i co chwila Distracting Shotem oberwuje.
Na GvG zamiast 1 QS wchodzi flagowy. Skille do ustalenia.
Broń: Zealous Flat Bow of Fortitude. Flat Bow ma najlepsze statystyki dla Quick Shotera, zealous za każdy strzał dodaje nam 1 many, przy Expertise na 13 Quick Shot zabiera 2 many, zealous sprawia że bierze 1 które i tak się regeneruje. Drugi upgrade jaki się chce, ale polecam Health + 30.
----------------------------
Warder E/x
Atrybuty:
15 Earth Magic (11+1+3)
11 Water Magic (10+1)
11 Energy Storage (10+1)
Skille:
1. Stone Daggers
2. Earth Quake
3. Aftershock
4. Ward Against Meele
5. Ward Against Foes
6. Ward Against Harm [Elite]
7. Earth Attunement
8. Rez Signet
Zadaniem Wardera jest odpowiednia przemieszczanie nas do przodu. Ustawia on ochronne koła w których mamy się trzymać. Ward Meele przeciw Warriorom, Elite Water Magic czyli Ward Harm przeciw reszcie, Ward Foes do spowalniania wrogów. Trzeba się starać się trzymać w nich, chyba że akurat ktoś tam rzucił Meteor Shower to Warder ma za zadanie zmienić szybko naszą lokacje i odpowiednio ustawić Ward Foes żeby nie pozwolić celom zwiać. Czasem wpadnie między wrogów i rzuci Earth Quake + Aftershock.
Broń: Cokolwiek. Może być przyspieszająca casting i recharge skilli, a może być też dająca mane i życie.
----------------------------
2x Healer Mo/Me
Atrybuty:
15 Healing Players (11+1+3)
12 Divine Favor (11+1)
8 Inspiration Magic
Reszta w Smite.
Skille:
1. Healing Breeze
2. Word of Healing [Elite]/ Orison of Healing
3. Healing Touch
4. Heal Party/Heal Other
5. Heal Area/Aura of Faith [Elite]
6. Smite Hex
7. Drain Enchantment/Energy Tap/Channeling
8. Rez Signet
Pielęgniarki leczą Heal Area kiedy jesteśmy w Wardach, używają Heal Party, ściągają hexy i ogólnie wykonują swoją robotę. 1 leczy grupe, drugi pojedynczego człowieka. Najważniejszy jest szybki rez monków, więc jak tylko któryś padł to ma stać po 5 sekundach. Jak zabraknie many to któryś mesmerski czar dodający energie rzucają. Drain i Tap najlepiej użyć na callu. Jeden monk zamiast Word bierze Orisona, zamiast Heal Party zabiera Heal Other i zamiast Heal Area bierze Aura of Faith. Kiedy ktoś jest szczególnie atakowany, rzucamy na niego Aure i jest leczony o 40-45% więcej, co jest bardzo pomocne.
Broń: Najlepiej przyspieszająca recharge i casting skilli, ale może być też dająca energie, życie lub armor.
----------------------------
Protector Mo/Me
Atrybuty:
15 Protection Players (11+1+3)
11 Divine Favor (10+1)
10 Inspiration Magic
Skille:
1. Reversal of Fortune
2. Shielding Hands
3. Protective Spirit
4. Aegis
5. Mend Ailiment
6. Martyr [Elite]
7. Drain Enchantment/Energy Tap/Channeling
8. Rez Signet
Nasz ściągać stanów. Martyr + Mend Ailiment na siebie to podstawa. Mesmerskimi czarami uzupełnia mane. Ważne jest żeby Protector ciągle żył i utrzymywał Aegis.
Broń: Staff z Entchantment +20%. Większość skilli jest enchantami, a dzięki temu będą trwały 20% dłużej. Drugi bonus dający 5 many.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin